petak, 3. ožujka 2017.

Hello Spring - LOTD

Dragi moji šminkoljupci! Počeo je ožujak, a to znači da nam se proljeće sve više približava. Duži dani, toplije vrijeme, lagani outfiti i puno cvijeća i sunca! Prebacili smo iz sivih i tmurnih dana u one pune svijetla, pa se tako i boje u ormarima, ali i na licu mijenjaju! Danas sam s vama odlučila podijeliti jedan make up look koji vrlo često nosim s nude nijansama. 


Proizvodi koje sam koristila:


LICE

Catrice Nude Illusion 015 Nude Vanilla
Catrice Camoflage Concelaer 010 Porcellain
Oriflame TheONE Contouring kit [RECENZIJA]

OČI

Catrice Absolute Matt paleta sjenila
Oriflame TheONE Loose eyeshadow 32584 Peach Twinkle [RECENZIJA]
Orifame Giordani Gold Calligraphy tuš za kapke 33042 Brown
Maybelline New York Lash Sensational maskara [FB RECENZIJA]

OBRVE

Essence Eyebrow designer 02 Brown

USNE

Oriflame Giordani Gold 32318 Pink Touch




Nadam se da vam se sviđa ovaj look i ovakva vrsta postova! Svakako mi u komentare napišite ukoliko želite da imam više ovakvih postova. Svi proizvodi koje sam koristila, a za koje sam već pisala na recenzije stavljeni su linkovi pokraj naziva.

Uživajte u vikendu i probajte i vi rekreirati ovakav look :*

***

Kako vam se sviđa ovaj izgled? Kako vaš upobičajeni make up izgleda? Volite li šminkati oči?





2 komentara: