petak, 17. ožujka 2017.

Eveline Bioactive Burdock Shampoo [RECENZIJA]

Pozdrav dragi moji šminkoljupci! Još nas samo 4 dana dijeli od proljeća. Tko se veseli? ✌✌ Danas vam donosim svoje dojmove o Eveline Cosmetics Bioactive Burdock šamponu, odnosno šamponu od čička. Već dva mjeseca muku mučim s perutanjem vlasišta. Do sada sam koristila Head&Shoulders šampone i bili su mi odlični, no nešto se promijenilo na mojoj kosi i više mi ne odgovaraju. Odlučila sam šansu dati ovom šamponu jer sam čitala da je čičak vrlo dobar za prhut i jača kosu ako je sklona ispadanju. 


Ovaj šampon dolazi u pakiranju od 150 ml, što je puno manje nego neki klasični šamponi, a platila sam ga oko 20 kn u Müller trgovini. Šampon je pakiran u kutijicu na kojoj se nalaze sva uputstva i sastojci, a sam šampon dolazi u čvrstoj plastičnoj bočici s čepom. 
Na pakiranju piše da ima 6x regenerativna svojstva, a to su da sprječava ispadanje kose, stimulira rast kose, umiruje svrbež i iritacije, uklanja prhut, daje vitalnost i obnavlja strukturu kose.


Moji dojmovi su nešto drugačiji. Nakon prvog korištenja bila sam vrlo zadovoljna. Nisam vidjela prhut na vlasištu, kosa je bila mekana (iako ne koristim regeneratore niti ikakve druge preparate nakon šamponiranja), jednako je ispadala. Niti nakon dva dana od pranja nije se zamastila što je odlično. Nakon drugog korištenja, stanje je bilo isto, ali već nakon dužeg korištenja primijetila sam da je prhut prisutna stalno, čak i nakon pranja kose. Još jedna stvar koju sam primijetila je je ta da mi je kosa puna elektirciteta i da leti na sve strane. 


Nisam zadovoljna ovim šamponom, ali odlučila sam potrošiti ga do kraja da vidim kakvi će rezultati biti na kraju. Ukoliko se i vi borite s perutanjem vlasišta, možete mi preporučiti šampone koji su vama pomogli tako da i i ja isprobam. 



***

Borite li se vi s kakvim problemom u vezi kose? Koje šampone vi koristite? 

Nema komentara:

Objavi komentar