petak, 24. veljače 2017.

MIOMARE profesionalni set kistova [7 pcs]

Dragi moji šminkoljupci! Danas vam donosim prve dojamove ovog predivnog Miomare profesionalnog seta kistova. Set sam dobila za Valentinovo, a sadrži 7 kistova različite namjene. Svaki kist dolazi u svojoj zaštitnoj foliji i to sve upakirano u ovu preslatku futrolu tako da vam svaki kist bude na dohvat ruke. 


Kistovi su odlične kvalitete. Ovo je moj prvi ovakav set, imam još jedan Jessup set od 8 kistova. Dovoljno su mekani (svi su sintetički) i za sad im nije ispala nijedna dlaka. Cijena ovog seta je 49 kn, a bili su dostupni u Lidlu u valentinovskoj ponudi. Možda ih još ima, ako se nisu svi prodali. Do sada sam isprobala dva kista, za sjenilo na kapku i za rumenilo.

U setu dobijete 2 kista za lice, 4 kista za oči i kist za nanošenje ruža za usne:

Powder brush | Blush brush | Eye shadow brush | Mascara brush | Lip brush | Eye liner brush | Eye shadow applicator


Svi kistovi su mi odlični. Za sad sam isprobala dva kista i mogu reći da sam oduševljena. Kist za sjenilo za kapke odličan je za mokro nanošenje glitter/shimmer sjenila zato što su dlačice gusto zbijene, dok sam kist za rumenilo koristila za konturiranje jer je koso rezani i idealan je za bronzanje.

Iako svaki kist ima svoju namjenu ja ću ih koristiti u druge svrhe. Uz već postojeće kistove u mojoj kolekciji, ovi ih savršeno nadopunjuju. Iako je ovaj set iz Lidla (što će se nekima činiti čudnim da se ovako nešto tamo kupuje) mogu reći da su jako kvalitetni i definitivno ih preporučam svima. Ponekad u ponudi imaju pojedinačne kistove tako da ako vam trebaju kvalitetni kistovi, a za malo novaca moja preporuka ide za Miomare kistove. Možda budu i u ponudi za Dan žena, pa svakako pratite Lidlovu ponudu.





***

Kako vam se sviđaju ovi kistovi? Imate li vi koji kist iz Lidla u svojoj kolekciji?




Nema komentara:

Objavi komentar