petak, 24. ožujka 2017.

Silisponge - eBay [RECENZIJA]

Pozdrav dragi moj! Danas recenziram nešto što je postalo veliki hit na Instagramu raznih stranih šminkerica. Riječ je o Silisponge, odnosno silikonskoj "spužvici" koja bi trebala obavljati funkciju nanošenja tekućih proizvoda na lice bolje od kistova i beauty blendera. No je li to zaista tako?


Ja sam svoj Silisponge naručila preko eBaya s ovog linka. Nije original, ali vrijedilo je probati i donijeti svoj sud o tome. Sama "spužvica" je prozirna, debljine nekih 1 cm, vrlo mekana na dodir i savitljiva. 


Koristim ju već tjedan dana i mogu reći da i nisam pretjerano oduševljena. Morate paziti koliko pudera stavljate na lice jer Silisponge ne upija proizvod već sve što stavite rasporedi po koži. Najveći problem je nos i područje oko nosa, gdje ne ravnomjerno nanosi proizvode. Za korektor mi se pokazala odličnom, ali za tekući puder nikako. 


Ako proizvod razmazujete po licu tako što radite ravne poteze, ostaju vam crte od rubova, a za tapkanje se pokazalo da previše vremena izgubite kako bi sve to izblendali. Prednost Silispongea je ta što ne upija višak proizvoda, bolje je higijenski nego Beauty Blender jer ga, kada ste gotovi s nanošenjem šminke samo pobrišete vlažnom maramicom ili operete micelarnom otopinom.



Definitivno ne bi ponovo kupila Silisponge jer Beauty Blenderi i kistovi odlično obavljaju posao za koji su namijenjeni. Iako vam treba puno manje proizvoda da prekrijete cijelo lice, izgubite puno vremena na tapkanje i lupanje po licu kako bi se proizvod stopio s licem. Ovu "spužvicu" neću koristiti za svakodnevno šminkanje, a i kada ga koristim volim sve proći kistom tako da dodatno izblendam i da izgleda prirodnije :)

Ocijena: 2,5/5

***

Jeste li isprobali Siliponge? Planirate li kupiti ovu "spužvicu" ili ćete ostati vjerni kistovima i Beauty Blenderima?

2 komentara:

  1. Imam i ja 2 kom sa eBaya. Ovu kao tvoja jos cekam da mi dođe. Al nisam bas zadovoljna.
    Drzim se ja i dalje beauty blendera i kistova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom u potpunosti :) Ni ja nisam previše oduševljena, iako je hajka oko toga bila dosta velika, ne vidim baš što to toliko dobro napravi na licu, a kist ili spužvica ne mogu :)

      Izbriši