petak, 31. ožujka 2017.

Maybelline Fit me! Matte + Poreless & Eveline SOS Lash Booster

Dragi šminkoljupci, danas vam donosim jedan kratak review, odnosno prve dojmove tekućeg pudera i seruma za trepavice, koje sam kupila nedavno. Ne mogu još donijeti prave zaključke, ali prve dojmove mogu reći.



Maybelline Fit me! Matte + Poreless tekući puder kupila sam jer mi se lice, dolaskom toplijih dana počelo jako mastiti na području T-zone i puder koji sam koristila u zimskim mjesecima mi više nije odgovarao. Puder dolazi u 6 nijansi, odnosno u 6 brojeva, koji ne prikazuju realno tamnjenje nijanse. Jedina nijansa s hladnim, odnosno ružičastim podtonom je nijansa 115, dok su sve ostale nijanse s toplim, odnosno žutim podtonom. Mogu reći da sam fulala svoju nijansu ovog pudera, odabrala sam 130, a ta boja mi nikako ne odgovara, tako da ga miješam s drugim puderom kako bi dobila svoju nijansu. 


Prikrivanje je srednje, dosta je tekuć, pa s njim treba brzo raditi na licu. Trajnost na licu je odlična, meni traje 7-8 sati bez popravljanja, ne skida se s lica, sjaj je minimaliziran, a pore definitivno manje vidljive. Puder je mat, ali kroz dan sjaj T-zone ipak je jači od pudera, pa izbije, ali više kao onaj zdravi prirodni sjaj!

Zadovoljna sam ovim puderom, cijena je i više nego pristupačna (ja sam ga kupila u Bipa trgovinama kada su imali sniženje pa sam ga platila 37,90kn), pakiranje je standardno od 30ml, a puder dolazi u tubici s zaštitnom folijom na otvoru tako da ste sigurni da ga nitko nije dirao prije vas. 
Jedina mana ovog pudera su definitivno izbor nijansi koje nisu realne, za one neutralnog podtona nema nijedne nijanse, a za osobe hladnog podtona samo je jedna nijansa. 


Eveline SOS Lash Booster serum je koji dolazi u pakiranju kao maskara, s 10 ml, a cijena mu je oko 30 kn. Serum je bijele boje, dosta guste teksture, a trepavice poprime bijelu boju nakon nanošenja. Sadrži ulje argana koji u kombinaciji s hijaluronskom kiselinom stimulira rast trepavica i gustoću istih. D-pantenol je zadužen za jačanje trepavica. 


Nanosim ga navečer nakon skidanja šminke na suhe trepavice ili prije nanošenja maskare za bolju postojanost. Trenutno ne vidim razliku niti rezultate, ali čim ih bude javim dojmove.

Za sada sam zadovoljna, nije mi nadražilo oči, maskara definitivno bolje prijanja i lijepše izgleda na trepavicama. 



***

Koristite li vi koji od ova dva proizvoda? Kako ste zadovoljni s njima?


2 komentara:

  1. da, ovaj serum koristim za trepavice :) meni je super, korsitim ga više od tri tjedna i mogu reći da vidim mali pomak, trepavice su maaalo gušće ali izjednačene, daje veći volumen pri nanošenju maskare i dohvaćaju svaki kutak, i onu ,,nevidljivu,, trepavicu, sviđa mi se četkica jer je kao plastična, nema dlake pa ne može upasti u oko, ne nadražuje oči i njeguje trepavice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa svime napisanim. Sviđa mi se efekt kakav ostavlja s maksarom, a i nema straha od zalutalih dlačica u oko kad je četkica gumena! :)

      Izbriši