petak, 10. ožujka 2017.

Garnier Pure Active micelarna otopina [RECENZIJA]

Pozdrav dragi moji! U današnjem postu donosim vam recenziju Garnier micelarne otopine. Ovo je prva micelarna otopina koju posjedujem jer sam do sada uvijek lice čistila nekom umivalicom i mlijekom za čišćenje, ali sam odlučila kupiti i micelarnu da vidim kako funkcioniraju. Odlučila sam se Pure Active micelarnu jer je namijenjena za osjetljivu mješovitu do masnu kožu sklonu nepravilnostima (that would be me ✌).


Dolazi u pakiranju od 400ml, što je dovoljno za do 200 korištenja. Pakiranje je jednako svim Garnierovim micelarnama, jedino se razlikuju po bojama. Sama bočica dovoljno je čvrsta, a čep stabilan pa vam se neće dogoditi da se razlije ukoliko putujete negdje s njom. Na bočici je naznačeno da matira kožu, čisti lice od nečistoća i skida make up. Dermatološki i oftamološki je ispitana te nije komodogena.


Ovu micelarnu koristim dva tjedna i nemam zamjerke. Prvo lice očistim nekom umivalicom ili gelom za umivanje i onda prijeđem blazinicom natopljenom s otopinom i pokupim ostatke šminke. Nisam primijetila da ostavlja ikakav čudan trag/film na koži jer još poslije toga prijeđem tonikom kako bi umanjila eventualno crvenilo (kojeg nema) i vratila prirodan pH koži. S njom čistim i make up s očiju i tu je prošla test. Ne osjećam peckanje na području oko očiju ili kod samog oka. 
Koža mi je lijepo matirana, nije ju dodatno isušila i nije mi napravila nikakvu štetu na licu.



SASTOJCI:

AQUA, HEXYLENE GLYCOL, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT.,DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, DISODIUM EDTA, POLOXAMER 184,POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE. (B166370/1).

Završni dojam je cjenovna pristupačnost i odlično obavljanje posla za koji je namijenjena. Kako nisam isprobala još nijednu micelarnu do sada ne mogu usporediti, ali ubuduće vodit ću se ovom micelarnom jer je stvarno odlična i ostale uspoređivati s njom. 

Ocjena: 5/5


***


Jeste li do sada isprobale ovu micelarnu otopinu? Kakvi su vaši dojmovi? Koju mi micelarnu sljedeću preporučate da isprobam?

Nema komentara:

Objavi komentar