petak, 3. veljače 2017.

Pokloni koje sam dobila - ORIFLAME edition

Dragi moji šminkoljupci! Kao što znate prošle subote sudjelovala sam u Oriflame školi šminkanja, gdje sam, osim što sam šminkala svog modela (dragu cimku Kristinku ❤), praktični dio održala upravo ja! Na poziv dragih cura iz Oriflamea odlučila sam isprezentirati ono što znam i što sam naučila gledajući videe i tutoriale na Youtubeu, čitajući razne blogove i članke. Sve djevojke koje su bile sa mnom ondje, upijale su sve moje savjete i trikove kako bi se i one što ljepše i bolje znale našminkati kod kuće.
Za zahvalu na sudjelovanju dobila sam, osim predivne diplome i vrećicu punu goodiesa, o kojima danas pišem. Predstavit ću vam sve proizvode koje sam dobila, a za neke čuvam i posebnu recenziju! Ukoliko želite da nešto posebno recenziram, svakako mi to napišite u komentre! :) U vrećici je bilo od svega pomalo te jedan proizvod za mog dragog. Stvarno su se potrudile da svatko dobije ponešto 



Giordani Gold Iconic Lipstick SPF15 - Heritage edition


Ruž inspiriran originalnom linijom Giordani Golda. Predivna crvena nijansa 33271 Elegant Red, sa zaštitnim faktorom koja njeguje i štiti vaše usne. Ruž je kremaste teksture, nije mat, odlične pigmentiranosti i predivno stoji na usnama. Iznimno je ugodan i nježan na usnama. Zaljubila sam se, iako ne volim crvenu boju, pogotovo ne na usnama. Dolazi u zlatnom pakiranju, a na sam ruž otisnut je logo povodom proslave 40 godina Giordani Golda. U svojoj kolekciji već imam jedan ruž i ove kolekcije, u nijansi 33272 Luminous Burgundy, divnoj ljubičastoj nijansi.

Giordani Gold Caligraphy Eye Liner 


Tuševe za kapke baš i ne nosim, jer ih ne znam lijepo i precizno nanijeti, ali ovaj tuš ima precizan vrh, koso odrezan tako da je njegovo nanošenje znatni olakšano, a i dolazi u olovci. Nijansa koju sam dobila je 33042 Brown i mogu reći da mi je smeđa nova crna. Puno ljepše i prirodnije izgleda, nije prenapadan i može se povući precizna linija uz sam korijen trepavica :) Pigmentiranost je srednja, može se nadograditi bez da ima ružne crte po samoj liniji i ne trusi se niti preslikava. Za sad sam oduševljena i svakako ću ga nastaviti koristiti.

Giordani Gold Eye shadow Pearls


Dobro ste pročitali, sjenilo u kuglicama. Ovo je zadnji proizvod koji sam dobila od dekorative, ali i najzanimljiviji. Sjenilo u kuglicama, u nijansi 32751 Misty Forest sadrži dvije nijanse kuglica, sivkasto srebrne i plavkasto zelene. Jedva čekam isprobati ovo sjenilo da vidim kakve je pigmentacije i kako se uopće ponaša na kapku, a ujedno me zanima kako ga nanijeti 💁 Nijansa mi se sviđa, baš je misty. 



Swedish Spa nourishing body butter


Od preparative tu je hranjivi maslac za tijelo koji predivno miriši. sadrži švedski vrijesak i bademovo ulje. Maslac je iz kolekcije Swedish Spa, brzo se upija i ne ostavlja nikakav masni film na koži. Koža je poslije korištenja mekana i hidratizirana. 

North for Men - Aftershave Balm Original


Zadnja stvar je poklon za mojeg dragog. Balzam poslije brijanja obogaćen cinkom, brzoupijajući, štiti kožu od isušivanja i pruža 24-satnu zaštitu. Na njemu je da ga isproba i kaže svoje dojmove :) Miris je pravi muški! 


Još jednom hvala curama, a posebno Jeleni, što su mi omogućile sudjelovanje u školi šminkanja i što su me opskrbile ovim divnim proizvodima. Ukoliko se ukaže nova prilika, zasigurno ću je objeručke prihvatiti jer je lijepo surađivati s tako divnim ljudima!





***

Koji vam se proizvod najviše sviđa? Kupujete li Oriflame proizvode ili ste ipak vjerni kupnji u drogerijama?


Nema komentara:

Objavi komentar