petak, 10. veljače 2017.

Questions & Answers #1

Pozdrav svima! Jučer sam vas zamolila da mi postavite nekoliko pitanja koja vas zanimaju  u vezi mene i bloga te ću ja na njih odgovoriti u današnjem postu. Pitanja nema puno, ali ih je dovoljno i zahvaljujem se curama koje su ih postavile <3
Dosegli smo 500 followera na stranici i za točno tjedan dana ide nagrada igra povodom mog rođendana, so stay tuned! ;) Baš se veselim :) 


1. Kako to da si se odlučila pisati blog?

Dosta sam dugo razmišljala da uopće počnem pisati ili ne jer mi pisanje nikada nije išlo. Kako se volim šminkati, volim shopping i volim to pokazati i drugima i preporučiti im ono što valja, tako sam došla na ideju da pokrenem nešto svoje. Prvo sam mislila pokrenuti samo stranicu na Facebooku, ali sam ipak odlučila i pisati blog pa ćemo vidjeti što će na duge staze biti sa svime. Za sad sam zadovoljna i nastavit ću tako i dalje, truditi se i valjda ću uspjeti u naumu.

2. Kako usklađuješ vrijeme na fakultetu s kreiranjem postova?

Moram priznati da sam pogodila odlično vrijeme za izradu bloga i pisanjem istog. Kako sam završila preddiplomski studij, upisala sam i poslijediplomski i mogu reći da faks nije zahtjevan. Sva predavanja su poslijepodne, najčešće su to neki seminari ili prezentacije koje su u parovima tako da se brzo naprave pa mi ostane dovoljno vremena prijepodne da poslikam proizvode, napišem što taj dan mislim objaviti na Facebooku, a postove najčešće pišem četvrtkom tako da ih u petak samo objavim :)

3. Top 3 ruža za usne?

Moj all time favorite ruž za usne za zimski period je svakako Avon Hidrokolor Perfectly Matte u nijansi Berry Blast. Najdraži ruž za ljetni period mi je Versace's Lips u nijansi 82707, jedna prefektna magenta boja, idealna za ljeto :) Ruž koji nosim svakodnevno je najčešće Essence Velvet Stick Matt u nijansi 02 Peony Star i preko toga Catrice Ultimate Stay u nijansi 050 Muave Your Lips.


4. Top 3 proizvoda za obrve?

Mogu reći da nemam top tri proizvoda za obrve, vjerna sam Essence olovci za obrve u nijansi 02 Brown, a kada su u pitanju sjenila za obrve koristim bilo koje smeđe ili sivosmeđe mat sjenilo koje imam u kolekciji i mogu vam reći da sam vrlo zadovoljna kako izgleda na obrvama.


5. Top 3 tekuća pudera?

Najbolji puder koji sam ikada koristila je Catrice HD Liquid Coverage u nijansi 020 Rose Beige, nisam bolji puder probala. Trenutno ga ne koristim jer mi je ipak malo previše mat za zimske mjesece, ali čim krene toplije vrijeme kreće i moje korištenje ovog pudera. Savršeno mat, prekrivanje odlično, nemam zamjerke! Drugi puder koji sam prije najčešće koristila, a nudi srednje prekrivanje i vrlo je lagan na koži je Maybelline Affinitone tekući puder i koji bih uvijek ponovo kupila. Zadnji od moja top 3 pudera je Essence Stay All Day 16h tekući puder. 


6. Njega suhe kože.

Iako je moja koža masna, zimi postane mješovita sa suhim dijelovima. Kod njege suhe kože najbitnije je koristiti proizvode koji su namijenjeni tom tipu kože. Za njegu tijela preporučam maslace za tijelo s hranjivim uljima koji će hidratizirati kožu, a za lice preporučam dobar piling koji će maknuti suhu kožu i mrtve stanice s lica, ja ga radim dva puta tjedno. Isto tako je dobro staviti i hranjivu masku za lice nakon pilinga da se koža hidratizira. Zadnja stvar je staviti kremu na lice, pogotovo noću u nešto debljem sloju kako bi se upila u kožu i nahranila ju. Ima puno recenzija na internetu koje proizvode djevojke preporučuju i svakako vrijedi isprobati :)

7. Masna kosa/preporuka šampona.

Za masnu kosu preporučujem Tinkturin tvrdi šampon od limuna i lavande i koprivnin šampon. Imam i ja masnu kosu, ali pokušavam ju prati dva puta na tjedan. Kada vidim da se zamastila nosim punđu ili rep i koristim Subrinin suhi šampon koji nanesem navečer, utrljam i ujutro je kosa svježa, voluminoznija i "rok trajanja" joj je produžen za jedan dan. 



To je sve od pitanja mojih čitateljica, a za kraj napisat ću 5 činjenica o sebi koje sam neki dan stavila na Instagram profil (https://www.instagram.com/tanjaborscak/) u #aboutmetagu.

#omeni

1. Buduća sam specijalistica menadžmenta turizma i sporta, ali mi je želja raditi kao community menadžerica

2. Obožavam šminku, shopping i lakove za nokte (razne dezene na noktima)

3. Vjerujem u karmu i vjerujem da se sve jednom vrati, pogotovo zlo!

4. Uvijek kupujem na sniženjima i ne sjećam se kada sam zadnji put kupila neku stvar po redovnoj cijeni 

5. Volim putovati i voljela bih putovati svaki vikend da mogu 

Puse! :*


***

Kako vam se sviđaju moji odgovori? Sviđa li vam se ovakva vrsta postova?


2 komentara: