petak, 17. veljače 2017.

Happy Birthday darivanje [FACEBOOK]

Dragi moji šminkoljupci! Konačno je došao i taj dan! Povodom mog rođendana koji je danas željela sam vas obradovati jednom slatkom nagradnom igrom. Pošto smo još uvijek u mjesecu ljubavi i darivanja odlučila sam vam pokloniti predivne proizvode za koje sam sigurna da će vam biti od koristi.


Od dekorativne kozmetike tu su tri Essence proizvoda.

Prva je ova quattro eyeshadow paleta u nijansi 19 greys n' roses. Četiri nijanse idealne za napraviti kompletan romantični proljetni look. Sadrži dvije nijanse roze i dvije nijanse sive boje. 

Drugi proizvod od ova 3 je ruž za usne u nijansi 12 Candy Love. Divna ružičasta nijansa, savršeno pristaje uz paletu sjenila. Kremaste teksture, savršeno se nanosi na usne, ne isušuje ih, a postojanost je solidna.

Zadnji Essence proizvod je lak za nokte. Imam isti takav i mogu reći da sam oduševljena. Nijansa je prava nude, bež smeđa koja je odlična i za proljeće i jesen. Nijansa laka je 36 Dare it Nude.


Slijedeći proizvodi spadaju u kategoriju preparativne kozmetike, a prvi od njih je ovaj odličan, moji favorit među odstranjivačima lakova za nokte, Aveo odstranjivač laka za nokte. Mirisa lubenice, najbolje odstranjuje lak za nokte, nokte ne ošteti i odlično obavlja svoj posao. 

Slijedeći proizvodi su Oriflame La Praline set. Sadrži kremu za ruke koja dolazi u pakrianju od 75 ml i sapun. Miris ovog seta je po pralinama, a pakiranje je pravo valentinovsko. 

Zadnji proizvod koji možete osvojiti u ovoj nagradnoj igri su ova predivna dva srčeka, odnosno Body&Soul srca za kupku. Mirišu po brusnicama i naru. 




***

PRAVILA ZA SUDJELOVANJE:
1. Lajkajte stranicu T's Little Secrets na Facebook-u ukoliko još niste
2. Lajkajte ovaj post na stranici na i podijelite ga pod opcijom javno/public
3. U komentaru pod ovim postom na stranici na FB označite dvije prijateljice kojima bi se ova nagrada svidjela
***
4. Za dodatnu šansu za osvajanje nagrade možete me pratiti i na Instagramu (https://www.instagram.com/tanjaborscak/)

Darivanje traje od 17.2.  do 26.2. do 22h.

Sretno svima! :*

*svi proizvodi za nagradnu igru kupljeni su vlastitim novcem
**ovo darivanje nije pokrenuto od strane Facebook-a i Facebook nema nikakve veze s njime

Broj komentara: 6: