petak, 30. prosinca 2016.

Pokloni koje sam dobila - 🎄 Christmas edition 🎄

Dragi šminkoljupci, želim vam zaželjeti sve najljepše u novoj godini i nadam se da ćete ju provesti u krugu najdražih vam osoba. Ne znam koliko vas voli čitati ovakvu vrstu postova, pa mi svakako u komentare napišite ako vam se takvi postovi sviđaju ili ne. 
Osobno su mi takvi postovi najzanimljiviji i uvijek ih s uzbuđenjem čitam. Volim vidjeti što drugi dobiju za rođendane, Božić ili neku drugu posebnu priliku pa tako i ja dobijem ideje što pokloniti ukoliko mi zatreba. :)


Prvi od tri poklona koje sam dobila od dečka, koji je ove godine odlučio da će sam odabrati i kupiti poklone, bez mene (inače smo međusobno kupovali poklone koje smo odabrali za sebe) je  ovaj veliki i najmekaniji šal-deku kupio je u New Yorkeru. 
Oduševljena sam! Šal je stvarno mekan i dovoljno veliki da se cijeli ušuškate u njega i zasigurno vam neće biti zima. Sivo plave je boje i odgovara na sve odjevne kombinacije. Baš mi odgovara i sigurno ću ga nositi cijelu zimu. ❤ Jedna stavka s wishliste ✔️


Drugi poklon je Essence I Love Sparkle poklon paket koji sam spominjala ovdje. To sam si stvarno željela jer u paketu dobijete paletu sjenila s 6 shimmerastih nijansi od nude do smeđe. Uz paletu dobijete i aplikator za nanošenje sjenila, no ja ću ih nanositi s Jessup kistovima. Uz paletu u paketu se nalaze i umjetne trepavice s lijepilom, dva laka za nokte u nijansama 01 nobody rosé me better i 02 glitter everywhere. Zadnji proizvod je sjajilo za usne u nijansi 01 keep smiling & sparkle on. Predivno peachy metalik sjajilo za usne, ugodnog mirisa i bez osjećaja ljepljenja na usnama. Ovaj paket je kupljen u KTC-u, ali bilo ih je za kupiti u svim većim prodavaonicama. Cijena poklon paketa je oko 75 kn.




Posljednji poklon koji sam dobila od dragog je srebrna sajlica za lančić. Za prošli rođendan sam dobila lančić (sajlicu) s privjeskom, no sajlica je pukla i nisam ju više mogla nositi :( Za ovaj Božić sam dobila novu, deblju sajlicu za koju se nadam da neće puknuti tako lako i da ću moći ponovo uživati u nošenju najdražeg lančića. 


Zadnji poklon koji sam dobila za Božić je ova preedivna torba iz Orsaya. Torba mi je stvarno divna, dovoljno velika da stane A4 format u nju, a opet elegantna i prava damska. Ima lakirane i mat dijelove i veliki remen tako da se paše na sve kombinacije od onih svakodnevnih do svečanijih. Trebala mi je prava torba sa čvrstim dnom i napokon sam ju dobila. Oduševljena sam.




***

Što ste vi dobili pod bor? Koji poklon vam se najviše sviđa?

2 komentara:

  1. Torbaaaa i sal su mi vrh!!!! :O bas u mom stilu, predobro :)) ja sam dobila novceke od mojih i od bake a od deckaaa real teh. kist za rumenilo!! Sam je kupio, nisam mu nist rekla, bas me iznenadio! Dobila sam i caudalie set, serum, krema i micelarna...i hrpu slatkisa, raffaello, bueno i milka cokolade svakakve :)) bas je lijepo imati ovako slatke pokloncice :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Miris tj parfem Star Wars iz Müllera. Muz mi isao u Muller nesto kupiti i naletio na taj parfem. Prodavacica mu ponudila da ga "ponjusi", on se odusevio i kupio mi ga. A osim sto dobro mirisi, i ambalaža mu je preecool 😃

    OdgovoriIzbriši