petak, 9. prosinca 2016.

Santa Claus is coming to town [WISHLISTA]

Dragi moji svi! Još nas dijeli samo malo više dva tjedna do Božića i sigurna sam da svi već znate što želite pod bor. Ili možda ne? Ja sam jedna od onih koja još uvijek ne zna što želi, odnosno, želim sve! :) Poklon za svoju bolju polovicu sam pronašla, no ne mogu vam otkriti što je to, da slučajno On ne pročita, pa ne bude iznenađenje :) <3 Na Pink Pandi imate odbrojavanje do Božića [klik] gdje možete u sekundu svakog trena vidjeti koliko nas još dijeli do najljepšeg blagdana u godini.




Tako sam vam u današnjem postu odlučila pripremiti svoju Wishlistu svega onoga lijepoga što bi htjela pod bor ili bar u skoroj budućnosti. Našlo se nešto dekorative, obuća, a ponajviše modnih dodataka. :)


DEKORATIVA


1. Essence I Love Sparkle poklon paket

Ovaj poklon paket u sebi sadrži sve što vam je potrebno za glam look ovoga Božića. U paketu dobijete dva glitter laka za nokte, jednu paletu s nude sjenilima, lipgloss i par umjetnih trepavica :) 

Izvor: Chic Profile


2. Golden Rose Longstay Liquid Matte 03 i 10 

Ovi ruževi su must have ove sezone. Nijanse su sivkaste s roza podtonom i predivne su mi. Mogu se kupiti preko Pink Pande, no uvijek se brzo rasprodaju :( Cijena im je 44,90 kn.


Izvor: Pink Panda


3. Make up kistovi

Nikad dovoljno kistova za šminkanje, pa sam pronašla savršeni set na Ebay-u koji uključuje 20 kistova s raznim namjenama. Cijena im je otprilike $9, što je oko 65 kn. Predivne su rose gold boje, no ne znam kakve su kvalitete. Za ovu cijenu možda se i isplate naručiti :)
Izvor: Ebay


4. Douglas Make up Bubble Pallete set

Ovaj set sadrži sve što sam navela gore i kada sam ga vidjela kod jedne blogokolegice, morala sam ga staviti i na svoju wishlistu. Ovo je tak divnoo, od svih tih sjenila, do palete za konturiranje i ovih kistića na vrhu, ma predivnoća samo takva. Cjenovno je isto prihvatljivo, samo 189,00 kn u Douglas parfumerijama i na njihovom webshopu.



MODNI DODACI



1. Krzneni privjesak

I ja želim jednog! Svima već dobro poznati, krzneni privjesci zavladali su ulicama. Nose ih svi, od drugih blogokolegica do celebritija, u svim bojama i veličinama. Jedan sivi i crni, a možda i neke burgundy boje moj su odabir. Pogledajte ih samo kako su fluffy, tko ne bi poželio imati barem jedan :) Cijene na Ebay-u im se kreću od $0.99 do $6, a ima raznih oblika i veličina.

Izvor: Ebay


2. Veliki šal

Još jedan modni dodatak koji si želim je veliki, mekani šal s kojim se mogu ogrnuti kao s dekicom. Svakodnevno pješačim do faksa i sad dok je zima, potreban mi je šal koji će me dobro ugrijati. Pronašla sam jedan koji mi se sviđa na H&M webshopu, no sličnih ima i u C&A i New Yorker trgovinama, po povoljnijim cijenama. Cijena ovog šala je £17.99.

Izvor: H&M webshop


3. Šešir

Šešir je još jedna tiha patnja, no nadam se da ću ga do proljeća kupiti. Lijepo mi je vidjeti šešire na drugima, pogotovo one s velikim obodom. Ima ih u svakoj većoj trgovini, no ja sam pronašla lijepe, a jeftine u Maxi Nova trgovinama. Cijena im je 49,99 kn, a dolaze u mnogo boja. Imaju i svoj webshop putem Facebooka pa ih možete i naručiti ukoliko nemaju poslovnicu u vašem gradu. 

Izvor: FB Maxi Nova


4. Ženski rokovnik

Iako nije modni dodatak, ja ću ga staviti u ovu kategoriju. Ženski rokovnici za 2017. godinu već su u prodaji u svim većim DM prodavaonicama po cijeni od 89,90 kn. Predivnih su dezena, s raznim natpisima unutar samog rokovnika i to je ono što svaka poslovna žena treba i mora imati. Na web stranici Ženskog rokovnika možete vidjeti sve dezene i ujedno i naručiti ukoliko nemate blizu DM, a želite ga. Ja bi si uzela believe in miracles.



5. Sat

Kako sam svoj sat izgubila i još uvijek ga nisam pronašla :( tako sam u potrazi za nekim lijepim, jednostavim, a opet elegantnim satom koji ću moći nositi svakodnevno. Na Ebayu sam pronašla raznorazne modele i to po vrlo povoljnim cijenama, od nekih $2 pa na dalje.

Izvor: Ebay



OBUĆA


Od obuće imam samo jednu stavku na listi želja, a to su over the knee čizme. Predivne! Mogu se nositi u tisuće raznih kombinacija, produžuju siluetu tijela i izgledaju glamurozno. Ima ih u raznim varijantama, s petom, ravne, crne, sive, na vezanje ili ih samo navučete kao čarape. Naručiti ih možete putem Šaptača Cipelama, a čula sam da ih ima i u Deichmann trgovinama. Cijene na Šaptaču variraju, neke se mogu pronaći i na sniženju pa zavisi što želite. Ove koje ću vam pokazati trenutno su na sniženju i cijena im je samo 169,00 kn. Imaju petu od 8 cm i dolaze u crnoj i sivoj boji. 




Nadam se da vam se moja wishlista sviđa i da vas je inspirirala za neki od poklona za vaše najdraže ukoliko ste još uvijek u potrazi ili da napravite i vi svoju listu želja. ❤

***


Kako vam se sviđa moja wishlista? Što se nalazi na vašoj? Jeste li pronašli poklone za svoje najdraže ili još tražite?

*sve slike preuzete su s interneta


2 komentara:

  1. Znam sto ja zelim.. svasta haha
    Al najviše jessup kistove. S ebaya ih mislim naruciti.
    Vec par godina kupujem sve i svašta s ebaya i zadovoljna sam!
    Svida mi se tvoja wish lista :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam naručila Jessup kistove s Pink Pande, 8 komada. ima ih stalno na sniženju i danas ti je i besplatna poštarina, pa možeš proučiti i naručiti i ti sebi :) min narudžba ti mora biti 77 kn, pa još nešto ubaciš i eto ti kistova, a čekala budeš možda do ponedjeljka/utorka :) Hvala ti <3

      Izbriši