petak, 6. siječnja 2017.

A koja je tvoja novogodišnja odluka? 📜✔️

Hej ekipa! Današnji post će biti malo drugačiji nego inače, a odnosi se na novogodišnje odluke koje će T's Little Secrets doživjeti.

Kako se blogosfera mijenja, što sam i sama uvidjela, tako sam odlučila postaviti nekoliko odluka kojih ću se pridržavati kroz godinu. Nijedna od ovih odluka nije zapisana na kamenu i ne znači da se možda nešto neće promijeniti kroz godinu.

1. BLOG


I dalje će svaki petak ići po jedan post beauty tematike, ali sam odlučila da ove godine ubacim što više tutoriala, što za make up, što za razne manikure i lookbook-ove. Tome ću se najviše posvetiti. Namjeravam krenuti u suradnje s raznim brendovima i kroz 2017. imati barem 5, ako ne i više stalnih brendova s kojima ću surađivati putem bloga i recenziranja proizvoda.

2. FACEBOOK


Na Facebooku sam aktivnija nego na blogu, svakodnevno objavljujem neki sadržaj no odlučila sam rasporediti sadržaj tako da vam svaki dan imam što objaviti. Uvela sam i poseban segment koji će ići samo na Facebook stranici, a to je Less Monday, More Makeup recenzije koje će ići ponedjeljkom, gdje ću vam predstaviti po jedan od proizvoda s kojima sam zadovoljna, a znam da za njih neću pisati veće recenzije na blogu. Isto tako odlučila sam više pažnje pridati outfit postovima, gdje ću barem jednom tjedno objaviti fotku outfita s detaljima o pojedinoj stvari iz outfita.


3. INSTAGRAM


Instagram mi je omiljena društvena mreža i na njoj dobijem najviše feedbacka od svih vas. Odlučila sam na Instagram profil obajvljivati fotke u setu od tri, no tu i tamo će se pronaći koja zalutala fotka. Na svoj privatni Facebook profil i u Instastory stavljat ću svoje privatne fotke, dok će Instagram profil biti pretežito za makeup lookove, outfite i blog postove. Ukoliko stavim kakvu privatnu fotku na Instagram, također će doći u setu od tri fotke. Ovako mi se više sviđa nego da su sve slike razbacane i nemaju formu. Smatram da će me netko prije početi pratiti ukoliko vidi ovakav profil.

Ovo su trenutno sve promjene koje želim napraviti u skoroj budućnosti. Kao što ste i sami mogli primijetiti, kako se mijenjaju godišnja doba tako se mijenja i pozadina i dizajn na Facebook stranici i blogu, što će i dalje biti praksa. Nadam se da ću sve želje i promjene koje želim i ispoštovati i da vam ove promjene neće smetati, dapače, da će vam se svidjeti. Za kraj me zanima i vaše mišljenje u vezi promjena. Želim da se i vi u što većem broju uključite u rasprave na blogu i da sudjelujete u konverzaciji sa mnom. Slobodno komentirajte sve što vas zanima, pišite mi ako vam na bilo koji način mogu pomoći, s veseljem ću vam udijeliti pokoji savjet i porazgovarati s vama.

***

Što mislite o promjenama? Sviđaju li vam se moje novogodišnje odluke? Koje su vaše odluke koje ste donijeli u 2017.?

2 komentara:

  1. Sviđaju mi se promjene!
    Pratim te svida tako da nece biti problema popratiti sve. Dosad svaku objavu vidim. Nesto komentiram, nesto ne.
    Al tu sam ja. Pratim i dalje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Aneta na podrsci! Uvijek je lijepo procitati tvoj komentar <3 :*

      Izbriši