utorak, 20. prosinca 2016.

Tester box prosinac & 5. promocija prvostupnika

Novi tjedan. Nove radne pobjede. Još samo 5 dana do Božića, kako vrijeme leti. Prošli tjedan je bio poprilično stresan, a ujedno i najbolji. U četvrtak mi je stigao Tester Box za prosinac koji sam po prvi puta naručila, a u petak sam imala promociju na fakultetu. U današnjem postu otkrit ću vam svoje prve dojmove i pokazati proizvode koje sam dobila u Tester Boxu, a pokazat ću vam i svoj look s promocije i neke slike kako nam je bilo :)


Jako sam mu se veselila jer mi je to prvi Tester Box koji sam naručila i očekivala sam mnoštvo dekorative za ove nadolazeće blagdane. Kutijica iznenađenja i ovog je mjeseca iznenadila svojim dizajnom. Predivna plava boja s uzorkom pletiva dokaz je da i plava može biti božićna boja. Unutar kutije nalazila se kartica s divnim božićnim željama, a na poleđini kartice popis svih proizvoda koji su se mogli dobiti u Tester Boxu.


Ovoga puta u kutiji se nalazilo mnoštvo proizvoda preparative koji su idealni za ove zimske mjesece. Kako zimi valja bolje paziti na kožu koja je sklonija dehidraciji i sušenju ovi proizvodi su odlični za isprobavanje.


Jedini dekorativni proizvod koji ste mogli ovog mjeseca dobiti u Boxu je Avene Couverance maskara koja je stigla u svom mini izdanju. Maskara se našla u mojoj kutijici i već sam ju isprobala. Namjenjena je osobama s osjetljivom kožom i očima i onima koji nose kontaktne leće. Sviđa mi se četkica ove maskare koja je zaobljena te na jednom stani ima duža, a na drugoj kraća vlakna koja obuhvate svaku trepavicu.

Jedan od tri proizvoda koja su stigla u full size pakiranju je i Subrina PHI Dry Shampoo. Pakiranje koje se našlo u kutiji je od 200 ml, koje možete pronaći po cijeni od 60 kn. Ovaj šampon za suho pranje novitet je Subrine i dolazi u predivnom metalik ljubičastom pakiranju.


Ostala dva proizvoda u punim pakiranjima su proizvodi za čišćenje tijela i lica. Geomar Scrub za lice ponovo dolazi u pakiranju od 200 ml.Sadrži bijeli plovučac i organski cvijet slijeza te djelotvorno čisti kožu lica i uklanja mrtve stanice i nečistoću. Isprobala sam ga i mogu reći da sam super zadovoljna ovim pilingom. Čestice su dovoljno velike i grube da odlično očiste lice od suhih ljuskica i mrtvih stanica kože, a ujedno je nježan i ima ugodam miris. Cijena za ovih 200 ml je 40,90 kn. 

Zadnji proizvod je Alavi Super Rich Hand Creme. Krema za ruke koja sadrži rižino ulje, organsku Gotu Kolu, leticin i ulje Tamanua. Dolazi u bočici s pumpicom  pa je doziranje olakšano i super jednostavno i praktično. Cijena za 50 ml, što je full size je 135 kn. 

Posljednji preprarativni proizvod koji se našao u svim Tester Boxovima za prosinac je Uriage Creme Lavante, nježna pjenušava emulzija koja štiti, čisti i hidratizira osjetljivu kožu lica i tijela. Nisam još imala prilike isporbati nijedan Uriage proizvod pa se veselim ispobavanju ove emulzije, posebice na licu. 


Dva proizvoda koja nisu kozmetička i koja nažalost ne možete vidjeti na slikama su PickBox - jedinstveni kod za 7 dana besplatnog korištenja online streaming servisa koji omogućuje gledanje više od 3000 prevedeih sati sadržaja i nuMe Slim Shake & Slim Soup Garden Veggies s kolagenom, zamjenski obroci za posebne prehrambene potrebe te regulaciju tjelesne težine.

Prošli vikend dogodilo mi se mnogo toga, jedan od tih događaja bila je i promocija prvostupnika i specijalista Međimurskog veleučilišta. Promocija se održala u petak, 16.12. i ja sam bila jedna od promoventica. Osjećaj je poseban, jer znate da se jedan korak bliže cilju, a opet nije potpun jer idem dalje na specijalistički studij, tako da smatram da ću potpuni doživljaj imati za dvije godine kada će to biti to, nadam se. Za promociju sam imala predivan crni kombinezon s čipkastim rukavima i tankim remenom u struku, a cipele su bile klasične crne na punu petu. Nisam stigla poslikati cijeli outfit tako da imam samo gornji dio poslikan, a i ta slika je slikana mobitelom. Nadam se da vam ne smeta :)


Na frizuri sam bila u Čakovcu u InStyle frizerskom salonu i jako sam zadovoljna frizurom. Lagani valovi koji lagano padaju na jednu stranu. Sama sam se šminkala, make up je bio jači, istaknute oči s neupadljivim nude usnama. Koristila sam Makeup Revolution Flawless paletu sjenila, Catrice HD Liquid Coverage u nijansi 20, Makeup Revolution contour kit i Essence rumenilo. Na usnama sam imala Catrice olovku i Essence nude matt ruž.




***

Jeste li i vi naručile Tester Box za prosinac? Koje ste proizvode vi dobile? Kako vam se sviđa moj look za promociju? 

*slike ću zamijeniti s drugima da vidite proizvode iz Tester Boxa čim dođem kući jer mi je tamo ostala kutija i većina proizvoda 

Nema komentara:

Objavi komentar