petak, 13. siječnja 2017.

Light as a Feather [RECENZIJA]

Dragi šminkoljupci! Danas vam donosim recenziju jednog sjenila za kapke kojeg sam dobila još u 12.mjesecu. Riječ je o Oriflame The One sjenilu u prahu iz kolekcije Featherlight. Ovo mi je prvo takvo sjenilo i prvo sam bila malo skeptična jer nisam znala kako će se ponašati na kapcima. 
Nijansa koju sam dobila je 32584 Peach Twinkle, odlična peachy nijansa savršena za svakodnevni look. Sadrži sitno mljeveni shimmer koji nije prenapadan, a opet je pogodan i za neke glamuroznije lookove :) 


Sjenilo dolazi u maloj staklenoj kutijici u količini od 1,3g, a datum do kojeg bi se trebalo potrošiti je 3. mjesec 2019. godine. Ispod samog poklopca nalazi se zaštitna folija koja se odlijepi prije prvog korištenja s rupica koje propuštaju sjenilo. Redovna cijena ovog sjenila je 79,00 kn, dok ga u katalogu Siječanj možete naručiti za 49,90kn. U ovoj kolekciji imaju još 4 nijanse sjenila, rumenilo u prahu, maskaru i ruževe za usne. 


Iznenađena sam kako se lijepo prima na kist te vam se neće rasuti posvuda oko vas. Na kapcima izgleda stvarno super, pigmentacija je odlična, a sjenilo je jako lagano i jako se lijepo s njime služi. Da se nadograđivati, lako se blenda i stapa s ostalim sjenilima. Postojanost je odlična, na kapcima izdrži od kada ga nanesete pa sve od skidanja navečer prije spavanja. 


Za kraj vam mogu reći samo da sam oduševljena ovim sjenilom. Prvo takvo sjenilo u mojoj kolekciji, no ne i posljednje. Začini svaki look, lako se nanosi, odlične je pigmentacije i još bolje nijanse. Zamjerke nemam i smatram da su stvarno pogodili što se tiče ove kolekcije.

OCJENA: 5/5











***


Jeste li kada isprobali sjenilo u prahu? Kako se vama sviđa ova kolekcija? 

*sjenilo je dobiveno na poklon, ali zadržavam pravo na iskrenu recenziju kao i u svakom postu

2 komentara: