petak, 26. svibnja 2017.

Proljetni favoriti #3

Pozdrav šminkoljupci! Uživate u suncu i toplini? Ljeto nam se opako bliži, pa je tako došao i red da vam predstavim svoje proljetne favorite. Donosim vam 6 proizvoda za kojima stalno posežem u ovim proljetnim danima. Bez čega to nisam mogla ovog proljeća saznajte u nastavku posta.


Prvi proizvodi su namijenjeni za oči, odnosno trepavice. Eveline SOS Lash Booster sam već spominjala u jednom od new in postova. Odličan mi je kao podloga ispod maskare, lijepo razdvoji trepavice i nahrani ih s arganovim uljem. Trepavice su mi zaista porasle, vidim razliku, a maskara savršeno sjeda na njih i dobije se lijepi efekt na trepavicama. Ako su vam trepavice dovoljno velike, ali vam ih maskara slijepljuje, svakako probajte staviti neki serum kao bazu i vidjet ćete da je efekt potpuno drugačiji. 
Maybelline Lash Sensational maskaru predstavila sam vam na Facebook straniciMaskara je intenzive crne boje, super produži trepavice, a s ovim serumom pruža savršene rezultate. Definitivno  jedna od TOP 3 maskara koje sam do sada isprobala.
L'Oreal Infallible 24h puder dobila sam od svoje cimerice. Nijansa pudera je 235 Miel Honey, njopretamna, no meni je idealna, pogotovo sada kada je i sunce jače, pa mi je i lice, a i cijelo tijelo potamnilo za nijansu do dvije. Puder je divnog dewy finiša, nije mat, no ja ga dodatno zamatiram na području T zone. Super se nanosi na kožu i lako blenda. Definitivno je to puder koji sam koristila skoro pa svakodnevno ovo proljeće :)


Slijedeći proizvod iz skupine za lice su ove predivne *Oriflame kuglice za nijansiranje. Bronzing pearls u specijalnom Golden izdanju s česticama pravog zlata odlične su i za konturiranje, ali i kao rumenilo. Dobila sam ih na Oriflame eventu na kojem sam sudjelovala i od onda ih koristim svakodevno. Lijepo se nanose na lice, ali i na kist te ovisi želite li bronačni ili rumeni izgled tako ih i nansete iz posudice.
Još jedan proizvod iz Oriflame-a, također u specijalnom izdanju najveći je favorit proljeća. To je *univerzalni balzam od pčelinjeg voska koji je pomogao obnoviti moje ispucale usne od vjetra. Usne su mi se oporavile u rekordnom vremenu, a balzam je odličan i za druge ranice, od opekotina, pa do ogrebotina. Jedini problem je što sam ga negdje izgubila i ne mogu ga pronaći, ali nadam se da će se uskoro negdje pojaviti.
Za kraj je ostao jedan ne kozmetički favorit, a to je ovaj predivan ručni sat u rose gold nijansi iz Lidla. Sat sam dobila za Valentinovo i stvarno mi je predivan. Kombiniram ga uz razne outfite, a odlično se paše i s novim naočalama koje ste mogli vidjeti u pretprošlom postu. 




***


Kako vam se sviđaju moji favoriti? Koji su vaši favoriti koje koristite ovo proljeće? Koji proizvod vam se najviše sviđa?

*PR proizvodi

Nema komentara:

Objavi komentar