petak, 19. svibnja 2017.

Turizmijada experience

Pozdrav dragi moj! Danas se bavimo ne kozmetičkim temama, odnosno lifestyle-om. Kao što znate, prije dva tjedna bila sam u Budvi u Crnoj Gori. Zašto Budva, pitate se? Tamo se održavala 10. Turizmijada, odnosno kongres studenata Fakulteta za turizam i hotelijerstvo, u koji spada i moj smjer na veleučilištu.


Ovo je bila već druga Turizmijada na kojoj sam sudjelovala. Bila sam i prošle godine i isto se održavala u Budvi, tako da mi je sve već više-manje bilo poznato. Ove godine trajala je od 2.-7.5., a sadržavala je red edukacije, red sporta i sportskih natjecanja i red partyja (žurki). Doma smo ponijeli 3 pehara; dva za prvo mjesto i jedan za treće te nagradu za najboljeg igrača i mistera Turizmijade. 



*Pobjednički selfie


*Futsal muški


*Edukacija u Akademiji znanja

Osim organiziranog dijela Turizmijade, imali smo i vremena za slobodno razgledavanje pa smo posjetili i Stari grad i okušali vožnju brodom, koju smo platili samo 5€, a vozili se sat i pol. 

*Pogled u daljinu


*Stari Grad

*Otok Sv. Stefan

*Hawaii, Budva

Svaki dan dnevni partyji bili su organizirani u baru Torch koji ima bazen, dok su se noćni održavali u najvećem klubu u zemlji na tri kata, Trocadero-u. 


*Torch bar
*Trocadero

Zatvaranje samog događanja bilo je, kao i prošle godine, ludo i puno svijetla. Svaki grad je dobio svoju baklju, koje smo svi zapalili u isto vrijeme i tako zatvorili Turzmijadu do iduće godine. 


*Zatvaranje Turizmijade

_________________________________________________________________________


*MEV, Čakovec


*Night life



*Ekipa s broda

*Neum

***

Jeste li možda posjetili Budvu? Kako vam se čini ovakva vrsta postova? Biste li voljeli da više pišem o putovanjima kada negdje idem?




Nema komentara:

Objavi komentar