petak, 4. studenoga 2016.

Jesenski favoriti #1

Ovaj smo tjedan zakoračili u studeni, Svi Sveti su prošli i polako se pripemamo za kraj godine i sve one blagodati koje nam donose božićni blagdani. Listopad je prošao, sunčan i obasjan šarenilom lišća koje pada s drveća, pa se tako nakupilo i nešto proizvoda koji su postali moji favoriti od kada sam ih kupila. Svaki od njih je pronašao svoje mjesto pod suncem i u mojem kozmetičkom koferčiću. Neke od njih sam već spomenula u prijašnjim postovima, a za neke pripremam detaljnije recenzije gdje ćete saznati nešto više o njima. :)


Catrice Liquid Camouflage korektor - 010 Porcellain (WATERPROOF) kupila sam već drugi puta jer je savršen. Koristim ga za područje ispod očiju i na mjestima koja želim posvjetliti. Prekrivanje je odlično, savršeno se stapa na podlozi i ne uvlači se u pore. Prirodno posvijetli lice, ne daje umjetan izgled. Lako se razmazuje i blenda. Otkako sam ga kupila postao je dio moje svakodnevne rutine i osim njega nisam koristila nijedan drugi korektor. (5 ml, 27,90 kn) 

Još jedan Catrice proizvod koji sam cijeli listopad koristila na dnevnoj bazi je Catrice Skin Finish Compact Powder u nijansi 031 Warm Beige. Ovaj puder sam dobila gratis kod kupnje bilo kojeg Catrice proizvoda u BIPA trgovini u Čakovcu. Ima matirajući efekt i lijepo se stapa s bilo kojim puderom koji nanesete kao podlogu. Ima silky finish i na licu izgleda stvarno lijepo. Nijansa koju sam ja dobila mi odlično paše tako da sam stvarno dobro prošla kod toga shoppinga. Puder je oil-free. (10 g, 33,90 kn)

Nakon mnoštva recenzija i pompe oko Catrice HD Liquid Coverage tekućeg pudera i ja sam ga morala imati i isprobati vrijedi li stvarno toliko slave ili je samo običan puder kao i svaki drugi. U Mülleru sam ga pronašla na odličnoj akciji gdje je bio u kompletu s Catrice Liquid Camouflage korektorom za samo 55 kn, što je cijena samog pudera. Sve što imam reći za ovaj puder je to da je on ČUDO! :D Puder pruža osjećaj poput druge kože, matira kožu i ima visoko i dugotrajno prekrivanje, do 24 sata (isprobano ;) ). Ultra je tekuće strukture i upravo zbog toga je potrebno vrlo malo pudera za cijelo lice. Nijansa koju ja imam je 020 Rose Beige. Vjerujem da ću svakako kupiti i drugu bočicu, koja je također savršenstvo, čim potrošim ovu. (30 ml, 55 kn)


Makeup Revolution paleta 32 sjenila - Flawless još je jedan od listopadskih favorita. Paleta sadrži 32 sjenila, u rasponu od najsvjetlijih do najtamnijih nijansi. U njoj se nalaze i mat i shimmeraste nijanse, tako da se može napraviti razno razni lookvi, od onih svakodnevnih do onih glam. Pigmentiranost je odlična, na kapcima drži cijeli dan, i bez baze, a s bazom je još i bolje :) Kupila sam ju preko Pink Pande po cijeni od 44,99 kn. U paleti se nalazi i veliko ogledalo i folija na kojoj su ispisana imena sjenila. (redovna cijena 93,99 kn, akcijska 44,99 kn)

Essence Multi-action volume maskara je moj trenutni favorit među maskarama. Koristila sam mnoge maskare, nemam omiljeni brend, ali se uvijek nekako vraćam Essence-u. Kupila sam ju kada je izlazila iz asortimana po cijeni od 9,90 kn. Koristim ju već više od 2 mjeseca i mogu reći da stvarno pruža volumen trepavicama. Trepavice su razdvojene, produžene i s više volumena. Četkica je gumena s malim dlačicama i može zahvatiti sve trepavice od onih najmanjih do najvećih. Jedini minus je što se malo trusi, ali to je zanemarivo. Opravdava svoj naziv i žao mi je što je izašla iz asortimana. (5 ml, 21,90 kn)

Makeup Revolution Contour kit paleta sadrži sve što treba za konturiranje za početnike. Recenziju sam napisala i možete ju pročitati ovdje. Također sam ju naručila preko Pink Pande. Cjenovno je pristupačna, bronzer jer idealne nijanse koja daje toplinu licu i lako se blenda. Highlighter je savršeno pigmentiran, dovoljno sjajan i daje prirodan glow licu :) Rumenilo mi se također sviđa, lijepe je roskaste nijanse koja se blendanjem pretvara u nijansu sličnu narančastoj. (11 g, 37,90 kn)



Avon Hidrokolor Perfectly Matte ruž u nijansi Berry Blast imam već neko vrijeme i sve što mogu reći za njega je to da je perfektan. Mat, nijansa prava jesenska, ljubičasto crvena. Ne gruda se, na usnama se drži i do nekoliko sati bez popravljanja i stvarno je odličan. Ne isušuje usne, pigmentiranost je odlična. (3,6 g, 50 kn)

Ovaj parfem Spirit of Cashmere Musk otkrila sam nedavno i mogu reći da je vjerna kopija Diorovog Hypnotic Piosona. Kupljen je u Mülleru i dobiven na poklon za promociju. Gornja nota mirisa je jasmin, srednje su note tuberoza i cvijet naranče, dok su bazne note sandalovina, amber, vanilija, mahune tonke i mošus. Mirisom je identičan Diorovu parfemu i već sam dobila komplimente za njega. Miris je dugotrajan i osjeti se cijeli dan na koži. (30 ml, 37,99 kn)

Eveline lak za nokte 8u1 spasio je moje nokte od konstantnog pucanja. Nokti su mi dosta slabi u zadnje vrijeme, lako pucaju i ne rastu dovoljno brzo, a ovaj lak to ubrzava i štiti ih. Nanosi se u jednom sloju dva dana i onda se treći dan briše s nokta i ponovo nanosi i tako dva tjedna. Stvarno se vidi razlika dok ga imam na noktu i dok ga nema. Nokti brže rastu i čvrsti su. Nema neku određenu boju, prozirna do prljavo bijela nakon drugog nanošenja. (12 ml, 19,90 kn)


I za kraj ovog posta, zadnji favorit su svakako Jessup Liquid Kabuki - 8-dijelni set kistova. Bez ovih kistova ne mogu. Set sadrži 4 para istih kistova u dvije veličine. Namjena im je šarolika, od kista za nanošenje tekućeg puder, do kista za korektor ili bronzer, pa sve do onih za nanošenje sjenila i lakše blendanje istih. Imaju fine mekane dlačice koje ne padaju i dovoljno su čvrste izrade. Naručiti ih možete preko Pink Pande po akcijskoj cijeni od 69,00 kn. Uvijek imaju razne akcije tako da lako možete ugrabiti jedan od setova. (redovna cijena 246,99 kn, akcijska 69,00 kn)

***

Koji su vaši favoriti za mjesec listopad? Koji proizvod ste najviše koristili? 

4 komentara:

  1. Ma nije dugacak post :) Ja sam koristila kao i ti 8u1 lak i super sam zadovoljna s njim, nokti su mi koma inace.. pa recimo Olival sampon za masnu kosu sam potrosila u listopadu, ok mi je..4/5 bih mu dala. Onda Hippie maskaru Lorealovu, ona mi je predobra, Avon TTA i Guess Seductive parfeme, Avon Carribean Escape masku za lice, super je :) Oriflame Silk kremu za ruke..hmm.. Ziaja micelarnu zelenu sam potrosila, vec 5. bocicu sigurno :) ma eto, to su mi neki glavni favoriti bili :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš odlične favorite :) Mogla bi i ja isprobati Ziaja micelarnu, možda se i meni svidi :)

      Izbriši
  2. Catrice puder je zakon, imam ga u nijansi 010 i savršen je.
    Avon berry blast isto imam, kao i Eveline 8u1. sad sam skinula gel s noktiju i ovaj lak mi pomaže da mi nokti budu čvrsti i jaki.
    a Jessup kistove ću si naručiti s eBaya :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi kistovi su savršena investicija i ako ti se neda predugo čekati da ti dođu s ebaya, možeš ih naručiti preko Pink Pande gdje su skoro svakodnevno na sniženju od 69-76 kn, a dođu ti u roku 2-3 dana. Meni su odlični jer imaju gusto zbijene dlačice koje su premekane :) Stvarno se isplatilo :)

      Izbriši